دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، کسب مدال طلای پاراالمپیک پاریس و اظهار ارادت به اهل بیت علیهم السلام را به صادق بیت سیاح، جوان خوزستانی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با صدور پیامی کسب مدال طلای پاراالمپیک و اظهار ارادت به اهل بیت (ع) را به صادق بیت سیاح، جوان خوزستانی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و پهلوان جناب آقای صادق بیت سیاح

تلاش شما در مسابقات پاراالمپیک پاریس، برای کسب مدال طلا به همراه نشان دادن ارادت و احترام به مقدسات، باعث افتخار است. ادای احترام به اهل بیت (ع) در کشور غیر اسلامی نشان از عشق و ایمان راسخ شما به خاندان عصمت و طهارت است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، صمیمانه‌ترین تبریک ها و خسته نباشید را به شما، جوان برومند خوزستانی تقدیم می‌دارد. شما نه تنها در عرصه ورزش، بلکه در عرصه اخلاق و ارزش‌های انسانی نیز پهلوانی واقعی هستید.

از مسئولین زحمتکش ورزش کشور نیز تقاضا داریم که با تمام توان و امکانات خود برای بازگرداندن مدال طلای این قهرمان شایسته، که ارادت خود را پس از قهرمانی به اهل بیت (پرچم مقدس عزاداری اهل بیت علیهم السلام) نشان داد تلاش نمایند تا حق ایشان ضایع نشود.

باشد که دعای خیر اهل بیت علیهم السلام همواره راهنمای شما در زندگی و موفقیت‌های آینده‌ تان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha